11/2/09

Visningstidspunkt på IIFW klart - 5. desember kl. 17.00!

I natt var jeg inne på Indias ambassades hjemmesider for å sjekke formaliteter rundt visumsøknaden. Her ble man advart om at nordmenn med svineinfluensasymptomer vil bli lagt inn på sykehus og isolert umiddelbart. Heldigvis har jeg bare vært litt smårusten i det siste, og har ellers bedre håndhygiene enn det man kan lese om i dagens VG på nett.

Sjefen for IIFW ringte meg i dag angående noen spørsmål jeg hadde. Mitt show har blitt plassert på lørdag ettermiddag, altså mot slutten av IIFW. Flighten går via London, som er kjent for sine velfungerende flyplasser (her skulle det vært lagt inn en lydeffekt som markerer ironi). Jeg har hatt mitt møte med Heathrow, for å si det slik, idet jeg faktisk måtte tilbringe natten der og ikke på Manhattan for et års tid tilbake.

Man får imidlertid ikke håpe at Murphys Law skal ødelegge noe show for meg, og at kolleksjonen når frem hel og pen som jeg selv har tenkt til å være!

Blogglisten

No comments:

Post a Comment